Intel, Retro Scaling Fonksiyonunu Dahili Grafik Birimleri İçin Getirdi

382

Geçtiğimiz günlerde NVIDIA, grafik kartları için bir  yazılım güncellemesinde bulunmuş ve güncellemede eski tarz oyunlar için ölçekleme özelliğini sunmuştu. Şimdi de Intel cephesinde bununla alakalı olarak bir gelişme yaşandı. Intel, Retro oyunlar için Retro Scaling çözümünü sundu.

Yayınlanan yeni sürücüyle eski oyunların daha keskin bir görüntüde oynanabilmesi mümkün hale geliyor. Retro oyunlarda piksel 2×2 veyahut 3×3’e ölçeklenebiliyor ve böylece daha yüksek çözünürlüklü objeler elde edilebiliyor. Fakat Retro Scaling’in yalnızca Gen11 GPU’larına özel olduğunu da belirtmek gerekiyor. AMD henüz bir atakta bulunmadı ancak mimarisel avantajını kullanarak daha geniş bir kitleyi yakalaması mümkün.

OKU:  LG'nin OLED Ekranları NVIDIA G-Sync Güncellemesi Alıyor

Retro oyunlarda bulanık görüntü pek çok oyuncunun şikayetiyken firmaların bu konuları ciddiye alıp bu tarz çalışmalarda bulunması oldukça memnun edici bir durum.




Bir cevap yazın

Ne düşünüyorsunuz? Teşekkür edin veya yorum yazın.

Yazınız ilk etapta onay aşamasına gireceğinden hemen görünmeyebilir.